معرفی گام های استوار

گام های استوار- فن نهان

از شما می پرسم!!!

 چگونه می توان حس و حال خوب را مستمر داشته باشیم؟

 چه راهی برای رسیدن به انگیزه های باطنی وجود دارد و همیشه جاری و در حرکت باشیم و بر سکون حاکم بر زندگی روزمره امروزی غلبه کنیم؟

داشتن و کسب اعتماد به نفس بالا  و به دنبال آن تحقیق اهداف و آرزوهای ما از چه راه و یا شاید راه هایی امکان پذیر است؟

سؤالاتی که ذهن ما و شاید تو دوست عزیزی که داری این متن رو میخونی رو سال ها درگیر خودش کرده است پس میبینی تنها نیستی همه ما با چنین دغدغه هایی درگیر بوده و هستیم و بهت تبریک می گم که به دنبال این سؤالات و شناخت بیشتر خودت هستی و همین امر تو رو اینجا کشونده که الان اینجا باشی و باهم یه گپ مختصری بزنیم و شاید دوست داشتی در سفری که پیش رو داریم با ما همراه بشی. 

??بزار بهت بگم توی این سفر چه اتفاقاتی می خواد  بیفته؟

اولا اینکه این سفر 100 روزه است و هر روز تجارب شیرین و تمرینات بی نظیری را برای باور و شناخت بیشتر خودمون خواهیم داشت. در واقع با این سفر هر روز یک گام در مسیر رشد و تعالی خودمون بر میداریم و به همدیگه قول میدیم که در این سفر با همیم و تمرینات رو مرتب و دقیق انجام میدیم. این کار در گام اول به ما بیشتر یک خود انضباطی شخصی میده که باعث میشه اول نسبت به خودمون و بعد کسانی که با ما همراهند مسئولیت داشته باشیم.

این گام ها بسیار کوتاه و ساده و در عین حال بسیار عملی می باشد.

این گام ها به صورت وویس در کانال فن نهان https://t.me/fanenahan_ir  قرار داده می شوند و در سایتی که ملاحظه می فرمائید به صورت هم صوتی و هم PDF  در اختیار شما دوست عزیز قرار داده می شود.

برای روند رو به بهبود این سفر باید یک چک لیست که فایل پی دی اف آن در پایان این بخش ضمیمه شده است در اختیار شما دوست عزیز قرار میگیرد و شما با پرینت گرفتن از آن و قرار دادن آن در یک جای مناسب مثل روی آینه و یا پشت در اتاق خود نصب کرده و هر روز با پیش بردن برنامه آن را تیک بزنید به این صورت می توانید شاهد میزان انجام فعالیت های خود و روند رشد خود باشید.??

ما با قرار دادن یک آزمونک در پایان شب برای شما وجود دارد که اگر پاسخ شما به آن مثبت بود 1 خانه یا دو خانه و الی اخر در چک لیست جلو خواهید رفت.

پس ما دو کار مهم در این سفر داریم :

 انجام یک گام عملی بسیار ساده و کاربردی برای هر روز

 یک آزمونک و یا یک سوال کوچک در آخر شب

پس ما در این سفر کلی کار داریم تا هر روز خودمون رو بهتر کنیم و به انگیزه های خودمون ،برای رسیدن به مقصد، که همون اهدافمون هست بیفزاییم و از یک اراده و اعتماد به نفس بالا در پایان این سفر برخوردار باشیم.

?براتون یک پیشنهاد عالی هم دارم?

اگه بعد از 10 روز از این طرح استفاده کردید و تغییرات اون رو در زندگی خودتون احساس کردید به اونهایی که دوسشون دارید معرفی کنید و از آنها بخواهید تا عضو کانال بشن و از این گام های بهره ببرند.

چک لیست را از اینجا دانلود کن?

 

در ادامه وویس توضیحات طرح جامع و رایگان «گام های استوار» را که توسط استاد سید حسن پورحسینیان آماده شده است را بیان شما در زیر قرار می دهم .

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x