نیروی تفکر مثبت

 

فصل اول : انسان و حقایق بزرگ

منظور از دعا برای دیگران ؟ اینکه ایده های صفات خداوند را به سر راه میدهیم که نیل به این هدف داشتن شرایط خاص جسمانی و روحانی است که قبل از هر چیز باید در خود بوجود آوریم مثلاً اگر برای شفا یافتن یکی از عزیرانتان دعا میکنید او را حال بهبودی و سالم مجسم می کنید که نیروی درمان بخش ذاتی او که هوش وخرد و کمال و نشاط و شور و شوق زندگی است او را نجات خواهد داد این ایدهرا از صمیم قلب بپذیرید و هیچگونه فکر دیگری را به سر راه ندهید . درمان درد او ممکن است به سرعت یا به مرور زمان انجام شود که بستگی به ایمان شما دارد و به خاطر داشته باشید که در هنگام دعا برای دیگران هرگز آنها را در حالت بد روحی و جسمی مجسم نکنید .

فصل دوم: اگر محبت با من یاری کند

« اگر روح با من یار باشد، همه چیز فراهم خواهد شد » شکسپیر

به هنگامی که دست به دعا بر می دارید این گفته ها را از یاد نبرید که او می گوید: ? تو مرا می خوانی و من به تو پاسخ میدهم و از موضوعات بغرنج و پیچیده ای که از آن خبر نداشتی آگاهت می سازم. و هرگز نگویید اگر شانس با من یاری کند زیرا که از قوانین روح یکسره بیخبر مانده اید « با خداوند هرکاری ممکن است »

فصل سوم : حقیقت را نمی توان کتمان کرد

برای معرفت نفس شناخت هر حالت ابتدا بایستی نسبت بدان شعور پیدا کرد . پس از ملکوتی که ذات خویش را دارید آگاه شوید و این را بدانید که حق شماست که به پستی و ذلت نگرائید و با همت بلند به سوی هدف های عالی پیش بروید و شاهد معجرات شگرف زندگی خود باشید . گناهکار شخصی است که هرگز به آمال و آرزوهای خود نمی رسد و به عبارت بهتر کسی است که اقدام به گناه می کند و خود را از زندگی شاد و سعادت آمیز محروم می سازد و از آن پس قادر نخواهد بود به هدفی که برای خود در نظر گرفته برسد و از خوشبختی برخوردار شود .

فصل چهارم: ابلیس روح

ابلیس روح وسوسه ای است که به جان شخص می افتد و او را به گمراهی می کشاند ولی اگر نیروی الهی در وجود انسان به درستی و به طور کامل جریان داشته باشد هیچ مشکل و معضلی پیش نخواهد آمد . Evil به معنی بدی در تقابل Live به معنی زندگی است . جمله? (خدا با من است را ملکه ذهنتان کنید) فکر منفی و مخربی به صورت ایده در ضمیر باطنتان نفوذ می کند خود به خود آن را از سر بیرون خواهید راند و دیگر اینکه برای خود احترام فراوان قائل شوید که با اینکار به شناخت بیشتری از خویش خواهید رسید و بر بسیاری از اعمال خود قلم عفو خواهد کشید .

فصل پنجم : حقیقت وجود

✅ عشق و مهر خداوندگار حقیقت وجود او هر لحظه از زندگی مرا اشباع می کند و حال و وضعم روز به روز بهتر می شود .

راه دستیابی به احساس و اندیشه مثبت :

شعور روشن هرکس دروازه ورودی و گذرگاه هر نوع احساس واندیشه است و مقصود این است که اگر قصد آن را دارید تا آرزوها و خواستها و نیات شما برآورده شود باید آن ها را در ضمیر باطن خود جای دهید . هوش و خرد بیکران نهفته در ذات، آرزوهای شما را برآورده خواهد ساخت و راه درست زندگی را نشانتان خواهد داد به گفته ساده تر «هر کسی نان قلبش را میخورد»

پاراسلز پدر طب مدرن عقیده داشت: ✅ موضوع ایمان هرچه می خواهد باشد نتایجی که در آن بر می آید مهم است .

فصل ششم : نیروی تخیل

آدمی بر اساس تفکر و تخیل خود زندگی خویش را می سازد .

فصل هفتم : گوهر معنویت و حقیقت

در حین کار کردن این جملات را تکرار کنید.  ? خدا با من است و با من حرف می زند . من خودم را به او و عقل و درایت او می سپارم تا مرا راهنمایی کند .

اغلب ضمیر و شعور را پدر و ضمیر باطن را مادر نامیده اند . وصلت موفق در صورتی دوام می آورد که هر دو خواستار آن باشند .

فصل هشتم : حافظه و ضمیر باطن ? زبان همگانی کلام عشق است . زبان حلال مشکلات است بر پهنه گیتی .

فصل نهم : راه اعتدال باطنی از این فکر که « می خواهید دنیا را تغییر دهید » دست بردارید زیرا همه چیز فانی است و دوام ندارد . بیماریها و غم ها پایدار نخواهند بود و اثری از خود به جای نمی گذارند شادی به جای اندوه می نشیند و لبخند به جای اشک . پس از باران هوا صاف و خوب است هنگامی خود را اندوهگین می یابید تمامی دقت خود را بر راه حل مشکلات متمرکز کنید و راه خروجی راپیدا کنید و پایان خوش را بیابد در آن حالت قدرت نهفته در ذات به یاریتان خواهد شتافت م مفتاح رمز را به دستتان خواهد سپرد و در آن صورت است که شادمانی دعایتان را که مستجاب شده احساس خواهید کرد .

فصل دهم  :کردار درست «عقل و خرد خداوند ذهن و فکر مرا از خود می آکند و من در نور او غرق می شوم » این جمله نیروی عقل و خرد خود را صد چندان می سازید . اگر بگویید … جریان آرامش الهی در روح و قلب و هستی من جاری می شود .آرامش بی سابقه در خود احساس خواهید کرد . و یا اگر بگویید :

✅ قدرت قادر متعال به من انرژی و سلامتی و نشاط خواهد بخشید تعیین بدانید که از این احساس بی بهره نخواهید ماند .

برنامه ریزی ضمیر باطن

✅حسادت موضوعات را بزرگتر از آن چه هستند نشان می دهد : کوتوله ها را غول می انگارد و شک وتردید را حقیقت محض ( سروانتس) ✅حسادت دوزخ عشق های جریحه دار شده است ( میلتون ) ✅آدم حسود با غذاهای خود زهر می آمیزد و بعد آن ها را می خورد. ( اوه) ✅از حسادت بر حذر باشید، حسادت هیولائی است با چشم سبز و غذایی را که به او می دهند پست می شمارد (شکسپیر) ✅کیمبی متفکر قرن 18 =  انسان همانا باور و ایمان مجسم است . ✅ حسد زاده ترس است و عشق ترس را می راند حسادت سلولها را بسان آتشی گداخته می سوزاند .

فصل یازدهم : نگاهی نو صبح و شب وقت دارید تا آگاهانه و درکمال خلوث نیت به این تمرین روحی بپردازید : ✅ اقیانوس بیکران زندگی عشق و شادمانی و حقیقت با اعتدال و آرامش در وجود من جریان پیدا می کند و مرا از شور و نشاط آکنده می نماید و ناب و خالصم می سازد و تندرستی می بخشد و تمامی وجود مرا متحول می کند . آرامش الهی در هستی من جریان می یابد پاک و زلال می شوم و ترانه روح آزاد را سر می دهم .

فصل دوازدهم : گفته های بخردانه ایده ای که از خویش دارید . یعنی آن چه می خواهید بشوید عامل و به وجود آورندة تمام شرایط و موقعیت های زندگی تان می باشد .اهریمن باطن ? اندیشه، احساس، ظهور هستند که در رشد و تکامل شخص نقش مهمی دارند.

فصل سیزدهم : اصل امنیت خاطر در روایتی آمده? با امید، در ایمنی خواهی بود و آرام خواهی خفت امرسون? این پیروزی اصول است که به ما آرامش خاطر می بخشد اگر خدا با ماست چه کسی بر ما خواهد بود .

فصل چهاردهم :اسرار ازل در قلمرو طب پیسکو سوماتیک ( روان تنی ) تحقیقاتی صورت گرفته بود این نکته فاش گشته که عامل بسیاری از سرطانها اختلال نظام عاطفی و هیجانی بوده است .

[gravityform id=”15″ title=”true” description=”true”]
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x